Tretjina anketiranih podjetij v avtomobilski, elektronski, farmacevtski in tekstilni industriji že uporablja umetno inteligenco, medtem ko je v gradbeništvu in gostinstvu največ skeptikov.
V Nemčiji umetno inteligenco uporablja 27 odstotkov podjetij, kar je več kot dvakrat več kot lani, ko je bil ta delež 13,3 odstotka, kaže anketa münchenskega inštituta Ifo.
Število podjetij, ki v svojih poslovnih procesih uporabljajo umetno inteligenco, se je povečalo v skoraj vseh sektorjih. Slaba petina vprašanih podjetij namerava to tehnologijo začeti uporabljati v prihodnjih mesecih.
Največje povečanje uporabe je opaziti v oglaševanju in IT-sektorju, kjer umetno inteligenco uporablja 72 odstotkov oziroma 60 odstotkov podjetij. V maloprodaji je ta delež 22 odstotkov.
V gradbeništvu umetno inteligenco uporablja 11,6 odstotka podjetij, v tem sektorju pa je tudi največ skeptikov, saj 42 odstotkov podjetij trenutno ne vidi potenciala v uporabi te tehnologije. Podoben delež skeptikov, 40 odstotkov, je tudi v gostinstvu.
Vodja raziskav pri Ifu, Klaus Wohlrabe, pričakuje, da se bo število podjetij, ki uporabljajo umetno inteligenco, še povečalo. Podjetja namreč pričakujejo, da bo uporaba umetne inteligence povečala njihovo produktivnost za več kot 10 odstotkov.