BREZPLAČNO
Ali tudi vi opažate vedno večje medgeneracijske razlike med mlado ter starejšo generacijo? Na spletni delavnici boste spoznali nakupne navade različnih generacij ter nove trende v marketingu. Spoznali boste denimo specifike generacije Baby booma,generacije x, milenijcev ter generacije Z. Če je za povojno generacijo Baby booma walkman v mladosti predstavljal višek tehnologije, si današnja mladina, predstavniki generacije Z s to »škatlo« ne bi vedela kaj početi. Zanimive so tudi razlike med spoloma ter osebnostne lastnosti ljudi nasploh. Veste preko katerih kanalov najlažje nagovarjamo posamezne skupine, kakšne so spremembe nakupnih navad potrošnikov v času pospešene digitalizacije in kakšni so trendi marketinga in tržnega komuniciranja? Vse to boste izvedeli na spletni delavnici, kjer boste seznanjeni z najnovejšimi trendi, ki jih boste lahko nemudoma uporabili pri vašem vsakdanjem delu.
Spletna delavnica bo potekala v spletnem okolju ZOOM, povezavo boste prejeli en dan prej, na e-naslov, ki ste ga navedli v prijavnici.